Sa ne detasam!

verde-barresizeAdor Bucurestiul chiar si cu a sa agitatie, cu ale sale incidente, dar sunt si clipe in care relaxarea merita si fie in prim plan. Si aici tot capitala imi este de folos si asta pentru de curand am descoperit un loc in care de abia astept sa ma reintorc. Un loc intim, numai bun pentru visat…inspirat din povestile cu 1001 de nopti.

Ramayana Café a reusit sa-mi ofere o stare de bine, inca de la zambetul si bucuria oamenilor de acolo si pana la cele mai delicioase si atractive prajituri preparate cu multa placere,  chiar in casa Ramayana.

Cu un decor ce stimuleaza meditatia si cu o muzica sensibila Ramayana m-a facut sa ma detasez de presiunea vietii cotidiene, sa uit pentru ceva timp de sarcinile pe care urma  sa le indeplinesc in ziua respectiva.

camera-subresize

Dintr-un loc in care pasiunea si entuziasmul se gasesc in centrul atentiei am reusit sa ies ca noua, cu noi viziuni si noi idei, noi perspective.

Mi-a placut din  toate punctele de vedere si chiar m-am simtit ca intr-un loc de acasa, ca intr-un spatiu in care ma pot intoarce oricum si oricand pentru ca isi tine portile deschise NON-STOP.rosu-master

arcaderesize

Despre loredannaboghiu

Imi plac inceputurile, emotiile, dulciurile primite gratis, dar cel mai mult iubesc afectiunea. Ea este cea care ma pune pe picioare. As mai vrea si ca doza de nebunie sa ma dea tot mai mult de gol pentru ca… inteleg ca asta ma va ajuta. O perioada foarte faina in viata mea, cunosc oameni interesanti, pasionati de ceea ce fac si care ma ajuta, ma critica intr-un mod constructiv si, cel mai important…ma motiveaza. In plus, acum nu am nimic impotriva sa fiu o mica ucenica, cand prea vorbareata, cand prea stresanta, cand prea intarziata.
Acest articol a fost publicat în Locuri faine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

